Vplivneži
Moderator: Vse
Re: Vplivneži
"Vsak mesec sodelujejo s približno 600 slovenskimi vplivneži, dejavni so tudi v tujini. Po njihovih podatkih se zaslužki gibljejo od devet do deset evrov za eno objavo na tisoč sledilcev."
V ZDA vplivneži zaslužijo več kot dvakrat toliko, namreč od 22 evrov na tisoč sledilcev za posamično objavo. (Vir: 28)
V ZDA vplivneži zaslužijo več kot dvakrat toliko, namreč od 22 evrov na tisoč sledilcev za posamično objavo. (Vir: 28)
Re: Vplivneži
"Javnost vas bo kot vplivneža prepoznala, če imate vsaj 10 tisoč sledilcev, pravi nepisano pravilo. Takšni »mikrovplivneži« pogosto s podjetji ne sodelujejo samo za denarno plačilo, ampak tudi za kompenzacije. Te so lahko v obliki izdelkov ali storitev podjetja, ki ga oglašujejo. Na primer vikend oddih v hotelu z zajtrkom, v zameno pa vplivnež objavi fotografije oddiha in hotel priporoči sledilcem." (Vir: 28)
Re: Vplivneži
"Zaslužki vplivnežev pomenijo stroške za podjetja in organizacije, ki bi radi tržili svoje izdelke in storitve. Za naročnike sponzoriranih vsebin je povprečen CPM (koliko ste porabili, da je bila vaša vsebina prikazana tisočkrat) v vplivnostnem trženju tudi za 40- ali 50-krat višji kot v tradicionalnem digitalnem zakupu, kjer znaša med 1,5 in 2,5 evra." (Vir: 28)
Re: Vplivneži
"Slovenska vplivnica Petra Parovel ima na Instagramu več kot 86 tisoč sledilcev."
"Ena izmed naših največjih vplivnic je Lea Filipovič, bolj poznana kot Lepa Afna, kar je njeno ime na Instagramu. Ima 117 tisoč sledilcev, kar pomeni, da za posamezno objavo na svojem profilu verjetno zasluži več kot tisoč evrov." (Vir: 28)
"Ena izmed naših največjih vplivnic je Lea Filipovič, bolj poznana kot Lepa Afna, kar je njeno ime na Instagramu. Ima 117 tisoč sledilcev, kar pomeni, da za posamezno objavo na svojem profilu verjetno zasluži več kot tisoč evrov." (Vir: 28)
Re: Vplivneži
Največji zaslužki so v tehnološkem in finančnem sektorju. (Vir: 28)
Re: Vplivneži
"Recept za uspeh so dobre vsebine. Veliko več možnosti za sodelovanje s podjetji boste imeli, če boste poleg vsakodnevnega življenja objavljali tudi bolj nišne aktivnosti. S tem boste bolj privlačni za podjetja, ki prodajajo z vašo vsebino povezane izdelke." (Vir: 28)
Re: Vplivneži
"Podoben recept za uspeh ponuja Tomaž Gorec. Kam na izlet? Z odgovori na to vprašanje si je zgradil lep posel. Na Youtubu mu sledi 27 tisoč ljudi, na Instagramu nekaj več kot 15 tisoč."
Na njegovem profilu na Youtubu najdemo posnetke s potovanj in izletov doma in po tujini.
Redno sodeluje z več podjetji, a vplivništvo ni njegov glavni vir zaslužka. "Primarno se ukvarja z optimizacijo spletnih strani."
"Sledilci so mu po njegovih besedah zvesti, ker predstavlja le izdelke in storitve, v katere tudi sam verjame. Od svojih aktivnosti kot vplivnež na družbenih omrežjih mesečno zaslužim med 1.500 in dva tisoč evrov." (Vir: 28)
Na njegovem profilu na Youtubu najdemo posnetke s potovanj in izletov doma in po tujini.
Redno sodeluje z več podjetji, a vplivništvo ni njegov glavni vir zaslužka. "Primarno se ukvarja z optimizacijo spletnih strani."
"Sledilci so mu po njegovih besedah zvesti, ker predstavlja le izdelke in storitve, v katere tudi sam verjame. Od svojih aktivnosti kot vplivnež na družbenih omrežjih mesečno zaslužim med 1.500 in dva tisoč evrov." (Vir: 28)
Re: Vplivneži
V: Kaj menite o tem?
M. Molk: "Jah, kako jih gledam ... s kančkom pomilovanja. Če bi res bili na očeh javnosti, bi vedeli, da je to lahko tudi breme, tako pa čutijo le potrebo, da so del neke scene. Ubožno!
To je delno tudi posledica resničnostnih šovov in silne želje biti opažen. Tudi družbena omrežja so dala ljudem možnost, da se nenehno odzivajo na vsako malenkost in tako začutijo svojo moč in neodvisnost. Kot da v svojem okolju nimajo ne pogojev ne poguma, da bi izrazili svoje mnenje." (Vir: 14)
M. Molk: "Jah, kako jih gledam ... s kančkom pomilovanja. Če bi res bili na očeh javnosti, bi vedeli, da je to lahko tudi breme, tako pa čutijo le potrebo, da so del neke scene. Ubožno!
To je delno tudi posledica resničnostnih šovov in silne želje biti opažen. Tudi družbena omrežja so dala ljudem možnost, da se nenehno odzivajo na vsako malenkost in tako začutijo svojo moč in neodvisnost. Kot da v svojem okolju nimajo ne pogojev ne poguma, da bi izrazili svoje mnenje." (Vir: 14)